top of page
  • Var kan jag se er meny?
    Veckans meny finns alltid här samt på våra sociala medier.
  • När har ni kvällsöppet i restaurangen?
    När vi får feeling eller när det händer något speciellt i huset. Håll koll på hemsidan eller på våra sociala medier!
  • Kan jag äta frukost och arbeta hos er?
    Självklart, vi har en grym internetuppkoppling och gott kaffe. Välkommen!
  • Har ni barnstolar?
    Ja, vi ordnar med barnstolar till våra små gäster.
  • Får man ta med sig hund till restaurangen?
    Alla fyrbenta vänner får stanna utanför 🫶🏽
  • När måste man senast avboka ett pass?
    Om du behöver avboka ditt pass, ring oss på 0760 - 14 51 14, så blir både vi och någon på reservlistan glad.
  • Hur ser jag vilka olika medlemskap ni har och vad de kostar?
    Här kan du läsa allt om våra medlemskap. Du kan också svänga förbi och prata med oss, eller maila oss på hello@clubrejoice.se så svarar vi på alla dina frågor.
  • Hur kommer jag in när det är obemannat?
    Är du medlem kan du klicka in dig på appen Wondr där du har knappen "Öppna dörr" i huvudmenyn. För att det ska fungera behöver du ha din platsåtkomst aktiverad och ett uppdaterat operativsystem i mobilen. Skulle det strula, testa att starta om mobilen. Är du inte medlem - kom när vi är här istället!
  • Kan man provträna hos er?
    Självklart får du provträna! Fyll i detta formulär så kontaktar vi dig 💙
  • Har ni någon åldersgräns?
    Vi har 20-årsgräns i gymmet, men erbjuder ett Juniorkort för alla yngre stjärnor som vill träna med målsman.
  • Erbjuder ni klippkort eller enstaka träningar?
    Vi lägger 100% fokus på att vara en medlemsklubb och erbjuder därför bara våra månadskort.
  • Vad har gymmet för öppettider?
    Hos oss kan du träna 365 dagar om året (366 på skottår) mellan 05.00 - 23.00.
  • Var kan jag se ert utbud på gruppträningar?
    Läs om alla våra gruppträningspass här. Veckans passchema hittar du här.
  • Har ni personal på plats?
    Vi har någon från teamet på plats vardagar 07.00 - 21.00 och helger 08.00 - 15.00. Vill du komma i kontakt med oss finns vi på 0760-14 51 14 eller på hello@clubrejoice.se.
  • Hur ändrar eller avslutar jag mitt medlemskap?
    Maila oss på hello@clubrejoice.se så hjälper vi dig.
  • Jag behöver ett kvitto till min arbetsgivare, var hittar jag det?
    I appen Wondr hittar du alla dina kvitton under Meny > Kvitton.
  • Kan jag frysa mitt medlemskap?
    Kontakta oss på hello@clubrejoice.se med rimlig förklaring så hjälps vi åt.
  • Får man ta med sig bebisar till gymmet?
    På våra mammapass får bebisar självklart vara med. Vill du ta med dig din bebis till gymmet utanför mammapassen behöver barnet sitta i bilbarnstol.
  • Har ni studentpriser?
    Vi har inga speciella medlemskap eller priser för studenter.
  • Hur bokar jag en padeltid?
    Det gör du enkelt via MATCHi.
  • Finns det racket och bollar man kan hyra?
    Vi har ett gäng låneracketar vid banorna och en bollautomat där man kan köpa bollar.
  • Har ni padelkurser?
    Ja! Trycket är dock högt och det är helt fullbokat för terminen. Maila oss på padel@clubrejoice.se om du vill hoppa på kommande kurser.
  • Har ni singelbana?
    Vi har fyra dubbelbanor, men varför inte spela "cross-match" om ni är två?
  • Jag vill ha en stående tid, hur gör jag?
    Bra idé! Maila oss på padel@clubrejoice.se så hittar vi en padeltid som passar dig 💙
  • Går det att boka tränare?
    Självklart! Vår grymma tränare heter Andres Cajas och går att boka via Matchi. Det går också bra att maila oss på padel@clubrejoice.se så ser vi till att ordna en tid med Andres till dig.
  • Vad kostar det att spela?
    Såhär mycket kostar det att spela i Stockholms skönaste hall: (Psst...du som är medlem på REJOICE har rabatt på padel.)
bottom of page